Ei hitto, hienolla startilla lähdin kohentamaan elämäntapojani alkuvuodesta. Nyt, 1,5kk myöhemmin tympii. Ei ne muutokset, vaan se, ettei ne vaikuta mitenkään. No ok, kerrottakoon, että edelleen juon vettä enemmän kuin aiemmin ja oon tipattomalla ja yritän vältellä vehnää ja pikkuisen edes poden huonoa omatuntoa herkuttelusta. Mutta eipä tässä nyt oo kyllä voinnissa tai missään mitään tuloksia näkynyt, paitsi että vessassa saa juosta useammin. Nyt täytyis keksiä jotain uutta selvästi. Ja hei, mitä mä odotin, juon kaks litraa vettä päivässä ja laihdun sillä tms? Ketä mä tässä yritän huijata? 

Tänään aamulla en viikonlopun "levon" jälkeen meinannut päästä millään sängystä ylös. Mä huomaan, että haluaisin laihtua ja saada energiat takas, mutta en uskalla laihduttaa, koska viimeisimmät laihikset on ollu ihan katastrofaalisia! Mitähän mun nyt pitäis tehdä. Ruveta syömään välipaloja? Aamupalaa? Vuosi sitten yhden tutkimuksen yhteydessä mittauksissa huomattiin, että vaikka mun sokeri- ym. arvot oli tosi hyvät, niin ne romahti tosi paljon parissa tunnissa. Täytyypä oikein tutkia, että mihin tommonen vaikuttaa. Jos vaikka kokeilis syödä aamupalaksi automatkalla banaanin ja välipalaksi töissä omenan tms.